Opening - Reisverslag uit Kanton, China van Justine Hoed - WaarBenJij.nu Opening - Reisverslag uit Kanton, China van Justine Hoed - WaarBenJij.nu

Opening

Door: Justine

Blijf op de hoogte en volg Justine

15 Oktober 2012 | China, Kanton

Gisteren Ice Breaking gehad met de Chinezen. Kleine spelletjes gedaan waarvoor het eigenlijk te warm voor was. Zelfs bij de Chinezen zelf was te zien dat ze het te warm hadden, maar wel gezellig. Het is ook fijn dat we op de kamers wel airco hebben. Gisteravond samen met het groepje Chinezen gegeten, waar ik mee was ingedeeld en daarna hebben we een rondje op de campus gemaakt. Iedereen staart je aan en ze zijn erg gek op foto's maken. Alles word ook gefilmd. Ze staan eigenlijk nog net niet bij je bed te filmen. :P
Vandaag is de opening en we hebben gisteren shirts gekregen met het logo van de Chinese dragons & Dutch lions, die we hierbij aan moeten doen.

Groetjes,

Justine

  • 15 Oktober 2012 - 08:29

    Henny:

    Hoi Justine,

    Leuk om zo met je mee te reizen, heel veel plezier, ik volg je.
    En een groet, Henny

  • 15 Oktober 2012 - 12:31

    Korrie, Lianne En Linda:

    Hee Justine,

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Is het eten wel te eten?
    Of eet je kat? of hond?

    We zijn nu bezig met het filmpje, de magazine en Korrie heeft een vet coole spotlight gemaakt. We vroegen ons nog wel even af of je de inhoudsopgave mij kunt mailen of op dropbox kunt zetten, zodat we dit kunnen invoegen in het magazine?

    Thanks (mijn e-mail is: lindarispens@hotmail.nl)

    Veel plezier en geniet ervan!!

    Groeten ons (Korrie, Lianne en Linda)

  • 15 Oktober 2012 - 12:40

    Korrie, Lianne En Linda:

    Justine,

    We hebben het al gevonden, via facebook.

    Nou geniet er van, we zullen je mailen over de stand van zaken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Justine

Mijn naam is Justine, ik ben student Communicatie aan de NHL Hogeschool in Leeuwarden. Ik hou van reizen en het liefst zo ver mogelijk, dit met veel support van mijn omgeving. Er wordt vaak gezegd: 'Moet je doen, nu kan het nog. Straks zit je vast aan een baan en gebeurd het bijna niet meer'. Daarom grijp ik graag alle kansen die ik hiervoor krijg met twee handen beet. Op mijn Waarbenjij.nu zul je al mijn grote reizen terug vinden. UPDATE: Ik ben gestopt met bloggen op Waarbenjij.nu. Voor al mijn oude en nieuwe reizen ga naar: www.checkinjustine.wordpress.com

Actief sinds 03 Juli 2010
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 39005

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Studietrip naar Ecuador

02 Januari 2014 - 09 Mei 2014

Studie in Hong Kong

13 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Dutch Lions and Chinese Dragons

17 Juli 2010 - 25 Januari 2011

High School Year

Landen bezocht: