Dutch Lions and Chinese Dragons - Reisverslagen van Justine van den Hoed - WaarBenJij.nu Dutch Lions and Chinese Dragons - Reisverslagen van Justine van den Hoed - WaarBenJij.nu

Dutch Lions and Chinese Dragons

Met school (NHL Hogeschool) ga ik in oktober met zo'n 40 andere studenten twee weken naar Guangzhou in China. Daar gaan naar de universiteit van Guangzhou en overnachten we op de campus. We zullen samen met de Chinese studenten samenwerken en ervaren hoe het leven in China is. Vervolgens zullen er een groep Chinese studenten later in het schooljaar twee weken naar Nederland komen, om te zien hoe wij hier leven.
Een mooie gelegenheid om mijn reisblog weer te openen. Persoonlijk zou ik nou nooit een reis naar China plannen, maar nu mijn school de mogelijkheid gaf om mee te gaan, dacht ik waarom niet? zo'n kans komt maar weinig voor. Ik zal tijdens mijn verblijf in China zoveel mogelijk op Waarbenjij.nu plaatsen. Waarschijnlijk is dit ook een van de weinige mogelijkheden om met Nederland te communiceren, aangezien Facebook geblokkeerd is in China.Dus lees mijn blog!!!

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2012

Einde is in zicht

23 Oktober 2012

Everybody was Kung Fu fighting.

21 Oktober 2012

Weekeind

18 Oktober 2012

Nieuwe update

16 Oktober 2012

Kamp Holland
Justine

Mijn naam is Justine, ik ben student Communicatie aan de NHL Hogeschool in Leeuwarden. Ik hou van reizen en het liefst zo ver mogelijk, dit met veel support van mijn omgeving. Er wordt vaak gezegd: 'Moet je doen, nu kan het nog. Straks zit je vast aan een baan en gebeurd het bijna niet meer'. Daarom grijp ik graag alle kansen die ik hiervoor krijg met twee handen beet. Op mijn Waarbenjij.nu zul je al mijn grote reizen terug vinden. UPDATE: Ik ben gestopt met bloggen op Waarbenjij.nu. Voor al mijn oude en nieuwe reizen ga naar: www.checkinjustine.wordpress.com

Actief sinds 03 Juli 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 38978

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Studietrip naar Ecuador

02 Januari 2014 - 09 Mei 2014

Studie in Hong Kong

13 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

Dutch Lions and Chinese Dragons

17 Juli 2010 - 25 Januari 2011

High School Year

Landen bezocht: